søndag 3. april 2011

Bordkort til bryllup

Nei det er ikke jeg som skal gifte meg. Jeg hjelper en venninne litt med dekor og forslag til bordkort.
Hjertene er planlagt å være dekorert med lilla og hvite krystaller, samt det her vist turkise båndet vil bli erstattet med enten hvitt eller lilla, siden lilla er "tema".

Perlene er bestilt fra e-bay og er ennå ikke kommet. Tips til perleelskere er at på e-bay er det syyykt mye bedre priser! Ca 20 crystaller koster 69NOK på Panduro, mens på e-bay bestilte jeg over 1000 stk samme type krystaller for rundt 7 $. Med en kurs på rundt 5.5-5.6 så er dette et godt kjøp vil jeg påstå:)

 Her har jeg brukt hemp tråd til å holde "borkortet" og hjerte sammen. Stilen til paret er litt bondepreget, så jeg ville teste det ut:)
 Close up:)

 Her er den litt mer pynta versonen, men farget bånd. Jeg hadde desverre ikke mitt lilla bånd for hånden, men det turkis illustrerer godt hvordan det vil se ut.

Her er et større hjerte som jeg har pyntet med en selvlaget sløyfe. Sløyfen glitrer og har hjerter på seg:) Det vil selvfølgelig bli mye mer "glam" med krystallene:)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar