onsdag 8. juni 2011

Renate 20 år!!!

4. juni fylte min minste nydelige søster 20 år. I den anledningen fikk vi streng beskjed fra min far, at vi burde komme oss over fjellet. Når jeg fylte 20 kom familien tross alt til Stavanger for å feire meg.
Jeg og mine to herlige gutter pakket derfor bilen, og kom oss avgårde. Ingen viste noen ting, bortsett fra min far.

Til den store dagen hadde jeg laget et rebusløp/ en skattejakt som min søster måtte løse for å finne pakkene sine.
 Mini fant lappen ved datamaskinen og jobber for å finne ut hvor hun skal videre. Alle lappene besto av en liten komentar samt ett nytt hint om hvor hun skulle videre.
 Jakten fortsatte og endte opp på gjesterommet hvor skatten lå. Der var gaver fra søstrene med samboere samt en egen gave fra "tanteungene" Leevi og Birk.
Etter jakten var det champagnefrokost med jorbær og enda flere pakker.

Dagen fortsatte med en tur til F-town hvor vi koste oss med is. Så grillet vi og koste oss hjemme.

Renate var utrolig glad for at vi tok turen for henne, og mange ble nok overrasket over å se oss. Helgen hjemme var helt super!!! Birk fikk utrolig mye oppmerksomhet, noe han DIGGER! Masse turer med Falco og enda mere kos:) Eierene hans koste seg minst like mye:)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar