fredag 8. april 2011

Siste besøk hos Birk og co.

I dag var jeg og min kjære på etterlengtet besøk hos "barnet vårt". Vi fikk karantene etter å ha passet Trym, men nå var det endelig trygt å besøke valpene:)

Vi tok med Birk og Leo (tidligere Zeiss) ut på plenen. Leo drar i dag til sin nye eier, mens vi venter til i morgen med å hente vår.
Vi hadde ikke set valpene på to uker, så du kan tro de har vokst. De ser ut som skikkelige hunder, og er jo bare blitt enda nydeligere enn før. Birk har blitt en skikkelig tøffing. Han løper rundt og rundt, spiser på litt småstein og løper enda litt til. Skikkelig futt i gutten. Samtidig som han var rolig og go når vi holdt han:)

Vi filmen litt i dag, siden dette er siste gangen valpene er samlet for nå. Håper selvfølgelig vi får til en reunion engang. Filmene legges ut any moment now:)

Etter besøket hos Birk, var vi nødt til å besøke dyrebutikken en siste gang før han flytter inn. Jeg var rett og slett ikke klar over at han skulle være sååå pitteliten ved levering. Det halsbåndet vi har, samt kobbelen er alt for stort, så vi kjøpte eget valpehalsbånd med kobbel:) I lyseblått selvfølgelig. Steffer er ikke så keen på at ting skal se sukkersøtt ut, men jeg argumenterte med at når han er valp, DA passer det såå fint med litt sukkersøtt:)



Jeg kjøpte og en liten organisk bamse som han kan leke med. Den har ingen knapper i øynene eller noe slik, så han kan gjøre hva han vil med den:)

Hihi:) Steffen syns nok det blit litt mye "babydill" rundt Birk, men jeg syns det skal være slik:)



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar